niedziela, 21 czerwca 2020

Soutache 68. Niebieski letni komplecik...

To 120 post na tej stronie!!!! Powinnam to chyba jakoś uczcić ;-)   jak ten czas leci....

Podobno w tym roku miał królować niebieski... w każdym razie u mnie jakaś faza  na niebieski się zaczyna...
Komplecik powstał w celu potestowania pierwszych polskich sznurków wiskozowych ze Skarbca Ewy. Zakupiłam w sumie 3 kolorki, biały- a w zasadzie chyba się nazywa perłowy... niebieski właśnie... i zielony... Próba jak widać padła na pierwsze dwa...
Wybrałam stronę sznurka bardziej prążkowaną. Teraz to już nie wiem czy to prawa czy lewa ;-)
Do kompletu pasowały mi kocie oczy i perełkowe koraliki...
Tym razem wisior postanowiłam zawiesić na koralikowym nośniku, który trochę nawiązuje do użytych koralików...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz