poniedziałek, 3 maja 2021

Soutache 118. Zestaw z uroczymi kaboszonami...

Kaboszony miały być z błyskiem, ale okazało się że takiego błysku jak się spodziewałam to nie ma... więc dodałam go używając sznurka metalizowanego... i myślę, że to znacznie ożywiło całość...

Zestaw składa się z kolczyków i zawieszki. Kaboszony są wielokolorowe, więc użyłam praktycznie jednego koloru sznurka... myślę, że to lepiej oddaje ich urok... Dodatkowe ozdobniki w postaci koronki i mini kwiatuszków metalowych.

Po raz pierwszy zrobiłam krawatkę z koralików, która strasznie mi się zawsze podobała... Wyszło ślicznie... dzięki tutorialowi z KORALLO

Użyte materiały: sznurek poliestrowy grecki, koronka grecka w kolorze złotym, kaboszony gotowe, koraliki TOHO 11. Podszycie kolczyków materiałem brokatowym.

Wielkość: kolczyki ok. 8x3cm, zawieszka ok. 5x6,5cm.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz