sobota, 4 marca 2023

Soutache 219. Powrót do przeszłości...

Na którymś wyzwaniu była propozycja, żeby ponownie zrobić pierwszą swoją sutaszową pracę w nowej odsłonie... Niestety moje pierwsze kolczyki jakoś mi się nie bardzo widziały do powtórki... ale poddało mi to pomysł, żeby powtórzyć jakąś inną pracę, która mi się podobała ale nie nadaje się już do użytku...
Wisior i kolczyki to moja 13-ta praca sutaszowa, którą zrobiłam z użyciem koralików z odzysku. Koraliki są powleczone czymś w rodzaju silikonu, który z czasem się lepi i jak widać na zdjęciu nie nadaje się już do pokazywania. Sznurki jakich użyłam to sznurki chińskie. Żeby w miarę to wyglądało musiałam użyć ich kilka a i tak praca jest wiotka... Stare czasy... 

Do nowej wersji zakupiłam kamienie, które mi kolorystycznie pasowały, ale szczerze mówiąc nawet nie wiem jak się nazywają... Sznurki tym razem wybrałam polskie. Pierwotnie myślałam żeby kamienie opleść w kolor bordo i brąz, ale jak to zwykle u mnie poszło w inną stronę... Kamienie dodatkowo oplotłam koralikami i wyszły ostatecznie ciut większe, ale zrobiłam jednak tak jak pierwotnie było czyli z trzech kamieni. Trochę też zmieniłam projekt, bo nie wszystko mi pasowało w starym...

I która wersja się Wam bardziej podoba?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz