niedziela, 6 sierpnia 2023

Przerywnik szydełkowy...

Od jakiegoś czasu mam słabość do cieniowanych włóczek... to taka magia jak jeden kolor przechodzi w drugi...  nigdy jednak niczego nie zrobiłam z takiej włóczki... Do tego znalazłam stronę, gdzie można sobie dobrać kolorki wg własnego gustu... no i natchnęło mnie na taką chustę, która będzie mi służyła za szal/komin do zimowej kurtki... 
Do kompletu zrobiłam jeszcze czapeczkę.

Jeżeli chodzi o technikalia to włóczka ma skład 50% merino+50% akryl -  4 niteczki.
Obydwie rzeczy robione tym samym wzorem szydełkowym tzw. mech.
Czapeczka robiona na szydełku 3,5 a chusta szydełkiem nr 4. Chusta nie była blokowana, ponieważ nie chcę jej rozciągać, żeby były większe dziurki... 
Link do strony z włóczkami: https://kokonki.pl/pl/c/KOKONKI-motki-ombre/98
Moje kolorki: 1. kolor od zewnątrz: śliwka | 2. kolor: navy | 3. kolor: petrol II | 4. kolor: paproć | 5. kolor: oliwka
I jeszcze super filmik gdyby ktoś chciał chustę mech sobie zacząć, wg mnie to najlepiej wytłumaczony początek od Szydełkowa manufaktura: https://www.youtube.com/watch?v=ViQYgOYlvTg 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz