niedziela, 7 stycznia 2024

Soutache 248. Ostatnia praca roku 2023...

Tak się złożyło, że ostatnia praca roku powstała z kolorem roku... Komplecik zrobiłam z moimi kaboszonkami z gliny z powłoką żywiczną. Niestety w blasku fleszy trudno było mi je dobrze pokazać, więc zrobiłam kilka ujęć. Niestety i tak nie widać ich całego uroku połyskujących, mieniących się iskierek... Miałam dylemat, czy ozdobić je chwostami czy użyć kropelek jako mniej rzucających się w oczy elementów. Stanęło jednak na chwostach...
Z nowinek wymyśliłam sobie mocowanie z użyciem małej sztywnej rurki (nie z tych do picia...). Myślę, że taka rurka ustabilizuje całość. Sznurek przesuwa się w niej swobodnie a skórka z podszycia nie jest narażona na przerwanie w jakichś dziwnych sytuacjach większego obciążenia... 
Sutasz grecki przyozdobiłam elementami ze sztywnego sutaszu, żeby wisior nabrał lekkości...
Jak Wam się podoba?









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz