sobota, 23 maja 2015

9, Soutache - naszyjnik z kolczykami w kolorach wina...

Pierwsze moje tak duże wyzwanie... pierwszy raz użyłam chińskiego sutaszu i bardzo mi się spodobał... potwierdzam opinię, że nadaje się bardziej dla początkujących.  Projekt powstał zainspirowany naszyjnikiem ślubnym, ale kolorystyka i dodatki to już z tego co w domu było... Kompozycja na potrzeby kreacji weselnej... kolczyki powstały w ostatniej chwili i zamierzam "dorobić' bardziej pasujące... zapięcie też mi nie pasuje, zmienię na delikatniejsze.. zastanawiam się też nad naszyciem go na bazę metalową, bo boczne czarne wykończenia zwijają się podczas chodzenia... teraz już rozumiem, dlaczego niektóre projekty mają takie zapięcie, które uniemożliwia "przekręcanie" się pracy...
Do wykonania użyłam sutasz chiński w kolorze winnym i ciemny lilaróż  oraz sutasz PEGA w kolorze czarnym. Koraliki sztuczne w kolorze czarnym.10mm i 2mm do naszyjnika oraz 6mm do kolczyków.. Sznurki różniły się od siebie sztywnością i grubością, ale raczej nie przeszkadza to w całej pracy...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz