sobota, 6 maja 2017

Soutache 28. Broszka granatowo-niebieska.

Przewodnim kolorem broszki miał być granat i tego koloru chciałam użyć jak najwięcej... Była prezentem, więc drugi kolor dobrany został na życzenie... Użyte materiały: soutache pega i chiński, perełki szklane, koraliki. Projekt oczywiście autorski prosto z głowy... przekonałam się przy tej broszce, że lepiej mi jest robić i przy okazji wymyślać... Najwięcej czasu zajęło mi projektowanie a w końcu i tak wyszło co innego niż planowałam... Postanowiłam więc, że na przyszłość będę robić w głowie tylko ogólne zarysy a rysowanie projektów jest mi zupełnie niepotrzebne...  Kolorystyka bardzo mi się spodobała i ostatnio sama w takich kolorach chodzić, więc pewnie powstanie jeszcze coś w tym stylu...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz