środa, 1 stycznia 2020

Soutache 50. Kolczyki w nietypowej jak dla mnie kolorystyce...

Róż w połączeniu ze złotem.... Kolczyki zrobione na prezent, w kolorystyce dopasowanej do właścicielki...  Miałam najpierw obiekcje co do tego jak to połączyć... zebrałam co miałami i wyszło coś takiego....
Sznurki to różowy chińczyk i złoty grecki ze Skarbca Ewy... Złoty jest super... muszę uzupełnić zapasy... Koraliki perłopodobne i różne z posiadanych zbiorów...
Pierwszy raz wykorzystałam takie długie koraliki i powiem że nawet mi się spodobało... taki ażurowy efekt dają...
A z innych nowości wymyśliłam sobie, że ubogacę swój podpis na zdjęciach ;-)
To pierwszy wpis w tym roku więc wszystkim odwiedzającym życzę żeby był lepszy niż poprzednie ;-) , spełnienia marzeń, i żeby udało się zrobić postanowienia noworoczne ;-)
I pomyślałam sobie że wstawię tu link do filmiku, na który się ostatnio natknęłam... może ktoś też się z nim zidentyfikuje i mu się przyda... Ba-Ha-Art mówi parę słów prawdy dla osób, które chcą rozpocząć działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży rękodzieła. Nie jest to oczywiście celowa promocja... Filmik TU.





i jeszcze tyłeczek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz