czwartek, 16 stycznia 2020

Soutache 53. Zimowy komplecik do pracy.

Ostatnim rzutem na taśmę w starym roku powstał komplecik do pracy. Komplecik to kolczyki na dłuuugich biglach i zawieszka o minimalistycznym wzorze kółeczek... czyli to co tygryski lubią najbardziej...
Sznurki to jesienna kolorowa wersja od Agnes, którą dostałam gratis przy okazji zakupków oraz czarny chińczyk... Okazało się, że to fajne połączenie bo ogrom kolorów mnie przerasta i musiałam to uspokoić... jednocześnie wydaje mi się, że takie połączenie trochę uspokoiło i uporządkowało kolorowe sznurki...
Komplecik powstał dosłownie w Sylwestra... tak szybko się robiło, że w zasadzie zostało mi doczepienie krawatki i bigli, oraz podszycie...  Kolczyki są dwustronne zaś zawieszka minimalistycznie podszyta filcem...

Tak oto się prezentuje...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz