niedziela, 12 kwietnia 2020

Soutache 58. Eleganckie kolczyki z chwostem.

Kocie oczka w kolorze brzoskwiniowym oplotłam ściegiem peyote toho 15. Chwosty wykonałam z nici poliestrowych już dosyć dawno... tak planowałam opleść je koralikami, ale mi się nie spieszyło... zainspirował mnie kurs na opaskę koralikową zamieszczony przez Ewę w Skarbcu Ewy (dla zainteresowanych link TU). Wcześniej robiłam już taką koralikową czapeczkę ale z koralików toho 11, więc było łatwiej i szybciej... ale efekt bardziej mi się podoba z 15-tnastkami...
Do całości dobrałam matowy polski sznurek w kolorze błękit pruski (ze Skarbca Ewy).
Chwosty są dosyć długie (całość 12,5cm), więc forma musiała być prosta... bez szaleństw... zrezygnowałam nawet z dodatkowych koralików w omedze...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz