niedziela, 19 kwietnia 2020

Soutache 61. Morski komplet.

Dzisiaj zrobiłam zdjęcia najnowszej pracy... jest to zestaw naszyjnik i kolczyki z kaboszonami w oryginalnym kształcie. Były to w zasadzie zestaw do naszyjnika bo one mają dziurki i wystarczyło może dodać koraliki między mini, bazę i gotowe... ale mnie zainspirowały żeby opleść je sutaszem...
Kaboszony obszyłam sznurkami polskimi w kolorze morskim i zielonym. Do tego pasowała mi uniwersalna czerń... Pierwszy raz obszywałam brzegi sznurkiem skręcanym...
Całość wyszła jak na moje prace dosyć duża i masywna... Kolczyki mają długość ok. 7cm, naszyjnik 11,5 x 13cm. Kaboszony miały imitować naturalny kamień azuryt brazylijski więc same w sobie są dosyć ciężkie... najtrudniej doszywało się do siebie największe części...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz