niedziela, 5 lipca 2020

Soutache 67. Kolczyki z opaską...

Nie wiem jak to się stało, ale wyszło trochę nie po kolei.... 
Staram się zamieszczać prace w kolejności powstawania... a o tej zapomniałam 😀😂😂😂😂😂

Kolczyki zainspirowane warsztatami w Skarbcu Ewy. Można obejrzeć je tu: https://www.facebook.com/256751181880964/videos/389371898645763/

Warsztaty dotyczyły opaski, której jeszcze nigdy nie robiłam, więc postanowiłam spróbować... Ponieważ nie miałam kaboszonów w takim kształcie na szybko je sobie zrobiłam i kolorystykę dobrałam do tego co mi wyszło... Ponieważ trochę zmieniłam liczbę sznurków to trochę inne mi wyszły proporcje... zrezygnowałam więc z najmniejszego elementu i dodałam dyndadełka…
Kolczyki wyszły całkiem zgrabne, mają długość całkowitą ok. 9cm a szerokość niecałe 3,5cm.
Kolorystyka: polski sznurek sutasz w kolorach słomkowy, musztardowy, brązowy, czarny.
Efekt końcowy poniżej...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz