środa, 8 lipca 2020

Soutache 72. Komplecik w kolorach Bali...

Pomysł zaczął się od sznurków... jak zobaczyłam je w zestawieniu to wiedziałam, że muszą ze sobą wystąpić... potem olśniło mnie jak zobaczyłam w przepastnych skarbach pasujące kaboszony... bazy do kolczyków też gdzieś w głowie kołatały, żeby właśnie w taki sposób je zamocować iiii… pewnego dnia mnie olśniło jak to ma wyglądać... nawet jakiś projekt narysowałam... i prawie się go trzymałam... chociaż istniała pokusa, żeby wprowadzić trzeci kolor bo było niebezpieczeństwo, że mi sznurka zbraknie.... ale udało się... zostało mi dosłownie parę centymetrów jednego z kolorów...
Powstał komplecik letni w kolorach morskich z zawieszkami dopasowanymi do klimatu... Jak robiłam to przewinął mi się gdzieś na grupach post, że takie kolory to kolory Bali...

Kolczyki mają długość całkowitą ok. 7cm, szerokość max ok. 3,5cm więc myślę, że spokojnie nadają się do noszenia codziennego...
Bransoletka z regulowanym łańcuszkiem ma długość 16-22cm, raczej nie będzie przylegać idealnie, więc myślę, że regulacja się sprawdzi...
Wykończenie naturalną skórką. Całość zaimpregnowana.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz