poniedziałek, 16 listopada 2020

Soutache 91. Komplecik z kryształkami w sznurkach z trzech krajów...

Kolejna praca to mega komplet... w skład wchodzi naszyjnik typu choker, kolczyki i bransoletka. W roli głównej kryształki w otoczeniu sznurków pochodzenia polskiego, greckiego i chińskiego... Zaczęło się od plecionki bo sznurka chińskiego mam jeszcze prawie całą szpulkę... miałam też pomysł na taką kwiatuszkowa ozdobę, symetryczną.... ale jak zaczęłam przymierzać to wyszła w końcu taka ozdoba do krótkiej plecionki. Naszyjnik jest regulowany 40-45cm. Można nosić np. pod kołnierzykiem białej biznesowej bluzeczki lub do sukienki z dekoltem w szpic... W bardziej wystrojonej formie można do naszyjnika dodać bransoletkę i kolczyki.
Tył podszyty skórką. Długość kolczyków ok. 9cm.

Bardzo trudno robiło mi się zdjęcia takich błyskotek, więc zrobiłam ich sporo... 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz