piątek, 17 kwietnia 2015

Długie zamotki...

Zamotki tym razem można powiedzieć na zamówienie... ponieważ miałam dosyć wąskie "źródło" to wycięte koła miały dwa szwy do zasłonięcia... ostatnio też zauważyłam dopiero na zdjęciach, że sznurki się grupują kolorystycznie w zależności od tego jakie miały prawdziwe długości.... nie wiem czy to logicznie napisałam, ale chodzi mi o to że jak się uprało taką zamotkę to dzianina "wracała" na swoje oryginalne położenie i trzeba było ją różnie wyciągać ponownie... pomyślałam więc, że muszę trochę pomóc dzianince żeby te sznurki nawet po upraniu różną dlugość zachowały...
dodatkowo wpadłam na pomysł dorobienia bransoletek... oczywiście są zamotane.... tzn. są dłuższe i wkłada się je podwójnie.... na zdjęciach są ułożone tak jak będą wyglądały po założeniu...





2 komentarze:

  1. Hejka! bardzo proszę o wstawienie wzoru bucika z Twojej poprzedniej strony :http://monia-prace.bloog.pl/id,4266519,title,Zaproszenia-na-chrzest,index.html . Na Twoim chomiku nie potrafiłam go znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam tu: http://monia-xyz.blogspot.com/2015/05/buciki.html
    Na chomiku też się nie potrafię odnaleźć...

    OdpowiedzUsuń