wtorek, 14 kwietnia 2015

Pierwsze bransoletki kumihimo

O technice dowiedziałam się całkiem niedawno a okazuje się, że to stara technika japońska.... pleść można płaskie lub okrągłe sznurki...  ja się techniką zainteresowałam, bo jakoś ciężko szło mi robienie bransoletki techniką szydełkową...  jak zobaczyłam, że to samo można zrobić tą metodą i jest to jak dla mnie o wieeele łatwiejsze i w zasadzie można nauczyć nią dzieci...
Pierwsze bransoletki powstały ze sznurków satynowych, które kiedyś kupiłam przez allegro z opisem sznurków sutaszowych.... człowiek się nie znał... zdjęcia niewyraźne... i tak zakupiłam parę kolorków... trochę między czasie wykorzystałam do różnych prac... a tu się okazały super... są grube i błyszczące, więc bransoletki wyglądają bardzo elegancko... jak zwykle moje zdjęcia nie oddają w zupełności efektu satynowego połysku...
Miałam jeszcze zrobić zdjęcie mojego dysku, bo zamiast zakupić profesjonalny zrobiłam swój... stwierdziłam jednak, że jak mi się to nie spodoba to będzie kasa wyrzucona w błoto... do robienia kumihimo z koralikami są też odpowiednie dyski, ale na to też znalazłam już sposób...  niestety bransoletki z koralikami jeszcze się nie dorobiłam, bo koraliki do tej metody muszą być super jednakowe... więc żeby nie zmarnowało się moje nawlekanie powstał można powiedzieć naszyjnik... ale czeka na zapięcie...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz