piątek, 1 maja 2020

Soutache 62. Zakładka z papugą...

Tak zupełnie bez planowania udało mi się zrobić zakładkę na Dzień Książki... To, że miała być zakładka wiadomo było od dawna... pomysły się tylko zmieniały co miało wystąpić w roli głównej... w końcu inspiracją stała się ulubiona maskotka...
Sznurki jak widać każdy z innej parafii bo ten wzór nie wymagał jednakowych... wykorzystałam więc to co mi najbardziej pasowało... biały to można powiedzieć test polskiego sznurka wiskozowego ze Skarbiec Ewy - super się szyje, jedyne co mi nie pasuje to widoczne prążkowanie, żółty to turek - super fajnie cienki ale z bliska czasami widać prześwitujący rdzeń na zgięciach... zielony to chińczyk, którego jeszcze trochę mam i trzeba wykorzystać, ale ładnie się dopasowywał do formy... czerwony i niebieski to sznurek polski też ze skarbca...
Całość trochę usztywniłam filcem i wykończyłam skórką...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz