niedziela, 18 kwietnia 2021

Soutache 115. Takie coś...

Tak... miała być spinka, ale element nie wyszedł mi zbyt duży... baza jaką miałam nie mieści się z tyłu,  więc zrezygnowałam... ale nie wiem co ostatecznie z tego elementu zrobić... 

Może być broszka, w sumie w obydwie strony... ale ostatnio pomyślałam też o zakładce do książki... macie inne pomysły? Na kolczyki mi to jakoś nie pasuje... 

Pomysł zaczął się od pewnego wyzwania... w sumie miałam dwa kolorki... ale potem dorzuciłam kryształki... i już mi do wyzwania nie pasowało... Tym razem nawet rozrysowałam jakiś wstępny projekt... i ostatecznie jak widać nie udało mi się zrobić tak jak wymyśliłam... projekty to chyba nie dla mnie... wolę jednak szyć z głowy... i jak ręka poniesie... 

Dodałam dodatkowy kolor bo pasował mi do kryształków i to co wyszło to jest niejako wynik powiększania bo usilnie chciałam z tego zrobić tą spinkę 😂

Ostateczny rozmiar to 6,5 x 4cm.

Sznurki greckie poliestrowe.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz