niedziela, 29 stycznia 2023

Soutache 206. Trochę niebieskości...

Chyba muszę zauważyć, że za mną 280 postów na tym blogu... jestem z siebie dumna bo to oznacza 280 prac z różnych dziedzin.... 

Ostatnio u mnie cała paleta tęczy... dziś trochę niebieskości... Projekt zaczął się od przeglądania przydasi różnych gdzie mam jakieś gumeczki, koronki...  i resztki sutaszu tureckiego, którego już chyba nie zdobędę... Sutasz ten jest cieńszy i delikatniejszy od dostępnych na rynku, więc prace są bardzo filigranowe i leciutkie. Można też użyć wielu pasm sutaszu a i tak ich ilość nie przytłacza... 

Zrobiłam kolczyki z użyciem kaboszonów lunasoft w kolorze kobaltowym. Miałam bowiem odrobinę sznurka niebieskiego i szarości... i cóż... niebieski zużyłam w całości a szarości jeszcze trochę zostało na następny projekt 😉






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz