czwartek, 2 lutego 2023

Soutache 207. Wyzwania fajna rzecz...

Kolejna praca to praca wyzwaniowa... Wyzwania mają swój plus bo inspirują do jakichś nowych połączeń kolorystycznych... Czasem są kolory, których w życiu bym ze sobą nie połączyła... a tu proszę wychodzi całkiem ciekawie...  Druga kwestia, żeby posiadać w odpowiedniej ilości takie kolory sznurków... Nie kupuję ich w ilościach hurtowych, więc czasem muszę tak robić, żeby mi na wszystko starczyło. A o minusach napiszę następnym razem...

Podjęłam więc wyzwanie 4-tygodniowe w grupie Ewy Genge, gdzie na pierwszy ogień trzeba było zrobić kolczyki na imprezę... Zestaw kolorystyczny jak dla mnie oszałamiający.... ale na szczęście nie ma konieczności wybrania wszystkich kolorów... I tak wyszło mi w sumie trzy czego nie planowałam. 

Załączam też obrazek z wyzwania bo link do grupy nie będzie działał dla wszystkich.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz