niedziela, 7 maja 2023

Soutache 226. Bransoletka na bazie.

Tak mi po głowie chodziło, żeby spróbować zrobić bransoletkę na bazie i nie zawracać sobie głowy z mocowaniem... no i zakupiłam dwa rodzaje baz. Jako pierwsza bardziej moim zdaniem nieudana na tapetę wzięta baza z dwoma małymi kółeczkami. W zasadzie baza jest przeznaczona do wklejania gotowych kaboszonów (i może drugą tak wykorzystam...) więc odległość między kółeczkami jest niewielka (czego jakoś nie przewidziałam...)
Ostatecznie zrobiłam mini omegi z ozdobnym zakończeniem pikotką i to moim zdaniem wszystko (a może nawet za dużo) co się na niej zmieści... Reszta za bardzo by odstawała albo rozszerzała bazę nienaturalnie... 
Pewnym wyzwaniem było podszycie bazy, bo miałam dylemat czy kółeczka zakrywać czy nie... Są bardzo ładne i można byłoby je nakleić na wierzchu, ale obawiałabym się wtedy o trwałość takiego mocowania... Ostatecznie je schowałam jednak. Na ostatnim zdjęciu podgląd z tyłu i w tle baza bez ozdoby sutaszowej.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz