niedziela, 22 maja 2022

Soutache 168. Połączenie jeansu i sutaszu...

Takie połączenie w głowie mi zaświtało już dawno, ale że maszyna rozgaszcza się u mnie dość sporadycznie to od pomysłu do realizacji trochę wody upłynęło... Tym razem nawet zrobiłam projekt... Problem tylko w tym, że gdybym zrobiła tak jak sobie zaplanowałam to element sutaszowy nie zmieścił by mi się w moich ramach... Tak więc jak zwykle wszystko rodziło się w głowie w miarę tworzenia... 

Pierwszy raz użyłam takiej metody na zapięcie. Jest jak widać regulowane, i o to chodziło...

Bransoletka jest dwustronna, tzn. od środka jest prawa strona jeansu... Zabezpieczona przeszyciem ozdobnym, które jednocześnie jest zabezpieczeniem przed ew. dalszym pruciem nitek... 

Styl chyba trochę bardziej młodzieżowy... do codziennego noszenia...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz