niedziela, 4 września 2022

Soutache 184. Cieniowane kolczyki.

Taka cieniowana mulina sobie czekała "pod ręką" na swoją kolej... Kupiona oczywiście do zupełnie innych celów... W końcu miałam pomysł i wykorzystałam ją do oplecenia baz (szydełkiem), a z tego co zostało takie małe chwościki powstały... Stwierdziłam, że wykorzystam wszystko razem i dodałam tylko malutki element sutaszowy. Kolorystycznie dopasowane sznurki greckie i sznurek złoty. 
Ostatnio postanowiłam sobie też, że będę pisać jakie numery sznurków zostały użyte bo samej mi potem łatwiej będzie planowanie zakupów robić... Tak więc od dziś wszelakie szczegóły techniczne zamieszczam.

Dane techniczne:
Mulina DMC nr 1206
Grecki szutasz poliester nr 96
Grecki sutasz metalizowany Złota nitka XA1
Kaboszon kocie oko 12mm
Długość całkowita: ok. 11cm
Długość chwosta: 3,5cm
Szerokość: 3cm
Sztyfty koloru złotego antyalergiczne śr. 14mm







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz