niedziela, 25 września 2022

Soutache 191. W dużych rozmiarach...

Jak robię kaboszony to staram się zawsze robić różne rozmiary, żeby było i do kolczyków i do jakichś innych większych form... Tym razem wzór wydał mi się spory, więc zrobiłam dwa kabaszony sporszych rozmiarów 3 i 4cm średnicy. Miałam w planach wykorzystać je oddzielnie, ale jakoś pomalowałam je jednakowo... I tak wyszło, że jednak razem je w końcu wykorzystałam... czyli jak zwykle plany planami a życie idzie innym torem...
Zaczęło się od melanżowego sznurka, który wpadł mi w oko i szukałam jak mogłabym go wkomponować... dobrałam inne pasujące sznurki (beż + brąz) i wydało mi się trochę nudno... więc do ożywienia dodałam kolorek bordowy... Tak trochę jesiennie wyszło, więc zdjęcia też w jesiennej odsłonie...
Na kolczyki dopasowanego kaboszonu nie miałam, więc kombinowałam z podobną formą... myślę, że mimo wszystko do siebie pasują... mam tylko jakiś niedosyt z tą samotną bazą na górze... 

Dane techniczne:
sutasz polski w kolorze: melanż nr 31, beż 24, bordowy 37
sutasz grecki: ciemny brąz nr 131
kaboszony z gliny samoutwardzalnej w rozmiarze 3 i 4cm.
koraliki bordo
wymiary wisiora: 11 x 6cm
wymiary kolczyków: 9 x 4,5cm







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz