poniedziałek, 19 września 2022

Soutache 190. Melanżowo kobaltowo...

Już widzę się w kreacji brązowa bluzka i niebieska spódnica... i ten zestawik... 

Sznurki melanżowe jakoś bardziej mi się podobają niż taki mix kolorów, ale jeszcze może zależy co w tym mixie jest... Tym razem melanż kobaltowo-niebieski z odrobiną brązu... Kolorystykę dobierałam do kaboszonu swojego wykonania. Niestety taki zrobiłam tylko jeden pojedynczy egzemplarz więc jak jeszcze wpadło mi do głowy, że fajnie byłoby dorobić kolczyki to musiałam kombinować... i z tej kombinacji powstały malutkie elemenciki z doczepionym chwostem...

Muszę przyznać, że efekt końcowy bardzo mi się podoba i zaczynając szycie nawet nie myślałam, że to tak fajnie wyjdzie... 

I na koniec trochę twardych faktów:
Kaboszon z zimnej porcelany o średnicy 2,8cm
Polski sznurek sutasz: melanż nr 30
Grecki sznurek sutasz: ciemny brąz nr 131
Wymiary zawieszki: 6x5cm
Długość całkowita kolczyków: 14cm
Długość chwosta: ok. 9 cm.
Wymiar elementu sutaszowego w kolczykach: 3x2,5cm
Koraliki toho + perełki 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz