czwartek, 21 kwietnia 2022

Próbniki...

Jak zobaczyłam ile jest odcieni sznurków to stwierdziłam, że muszę sobie zrobić próbnik... Po moich doświadczeniach, kiedy to zamówiłam inny numerek niż mi było potrzeba (chyba pomyliłam torebki...) i potem szukałam po zdjęciach i karteluszkach, który to mógł być... próbnik wydał mi się rzeczą obowiązkową... a, że u mnie pieniądze na ulicy nie leżą to trochę trwało zanim skompletowałam wszystkie kolorki... 
Najpierw był próbnik sznurka polskiego... zrobiłam go na takiej zasadzie żeby można było dodawać odcienie jak dojdą (i to już mi nawet się sprawdziło). Zszywanie nie jest najlepszym rozwiązaniem, bo jak się nie wbiłam dokładnie w sznurek to można było go wyciągnąć. Odstępy też wynikają z faktu, że zszyć nie da się zbyt dużo obok.. Może kiedyś pokuszę się o inne rozwiązanie...
Dla sznurków greckich jest za to stała numeracja więc zrobiłam sobie wydruk numerków w takiej odległości, żeby całkiem gęsto mi się je udało skleić. Jest mniej kart, więc i mniej miejsca zajmują.
Ostatni udało się w końcu skończyć i mam już komplecik, więc mogę się pochwalić efektami...

Wzornik sznurka greckiego poliestrowego:




Wzornik sznurka polskiego poliestrowego:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz