niedziela, 12 lutego 2023

Soutache 212. Torebka wizytowa.

Torebka wizytowa w końcu doczekała się ozdoby sutaszowej. Leżała głęboko ukryta już dobrych parę lat. Kupiłam ją na zapas z myślą, że kiedyś ją przyozdobię...  No i stało się... za sprawą kolejnego wyzwania... Wyzwanie polegało na uszyciu ozdoby do butów lub torebki. O butach nawet nie pomyślałam, bo jakoś mi się nie widzi taka ozdoba. Pierwsza myśl padła więc na zawieszkę do torebki, ale ponieważ już parę mam za sobą to kombinowałam dalej... I przypomniałam sobie o tej torebce właśnie. 
Torebka ma wykończenie metalowe, które wygląda bardzo elegancko i nie chciałam jej zasłaniać. Pomyślałam też, że srebrna mogłaby być też taka ozdoba, żeby pasowała i podkreślała eleganckość kopertówki.
Do torebki doszyłam kolczyki. W planach mam jeszcze bransoletkę, bo pasowałaby do takiego kompletu... i  może zawieszkę... ale to się zobaczy, bo na razie to muszę uzupełnić zapasy sznurka 😏

  









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz