środa, 22 lutego 2023

Soutache 215. Kolia/obroża z kameą.

Ostatnio musiałam zrobić zakupki ponieważ kończył mi się klej... Ale na kleju się przecież nie skończyło... W moich skarbach pojawiły się kaboszony typu kamea... Sznurki typu pega acetat (kiedyś w końcu trzeba je zobaczyć)... no i parę jeszcze nowości, które planuję oczywiście spróbować... ale powolutku... na razie głowa puchnie od pomysłów... 

Sznurki tak jak się spodziewałam nie były zaskoczeniem... robi się z nich o wiele łatwiej niż z pegi wiskozy ale nie przerzucę się na nie ze sznurków polskich i greckich... o nie... 
Żeby się więc nie zmarnowały wpadłam na pomysł, że moja broszka/przypinka czy co by tam wyszło będzie stanowiła ozdobę krótkiego naszyjnika uplecionego właśnie z tej pegi... Wg opisu długości naszyjnika jaki znalazłam TU to jest to kolia/obroża. Ciekawie chyba by wyglądała pod rozpiętą koszulą nie? Przymiarki na zdjęciu zrobiłam... 

Do elementu wykorzystałam jeszcze sznurek turecki z zapasów i koronkę w kolorze brązu. Nie jest zbyt wymyślnie, żeby nie przedobrzyć. teraz myślę, jak podszyć ten element, żeby plecionka łatwo się przesuwała... 







  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz